فرداي بي تو...


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو


کاش میشد هیچکس تنها نبود


کاش میشد دیدنت رویا نبود


گفته بودی باتو میمانم ولی


رفتی و گفتی که اینجا جا نبود


سالیان سال تنها مانده ام


شاید این رفتن سزای من نبود


من دعا کردم برای بازگشت


دستهای تو ولی بالا نبود


باز هم گفتی که فردا میرسی


کاش روز دیدنت فردا نبود …



نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت20:40---2 دی 1391
زفراقت گر بميرم گذري به خاك من كن تو نگو كه خاك قبرش ارزش گذر ندارد!!!؟

farzane
ساعت14:18---2 دی 1391
چه خوش خیال است!!

چه میخندد،چه ژستی گرفته!!

چه بی ادب است،انگارکینه ی از من دارد!!

فــــــــــــــــــــــــ ــاصـــــــــــــــــــــ ــلــــــــــــــــــــــ ـه را میگویم!!

به خیالش تو را از من دور کرده،به خیالش وسط ما دوتا قرار گرفته،چه خوش خیال است

نمیداند تو جایت خیلی گرمو راحت و امن است.

آری جای تو اینجا

در قلب من است وکسی نمیتواند جای تو را بگیرد.هیچکس.

اینو که تو میدانی...


farzane
ساعت13:42---2 دی 1391
خيلي ها مترسک رو دوست ندارن
چون
پرنده ها رو ميترسونه.
اما
من دوستش دارم
چون
تنهايي رو درک ميکنه..


mahdie
ساعت13:14---2 دی 1391
سيلاااااااااااااام.چطوري دوست قديمي.قلبم وايساد اون همه نظرو ديدمپاسخ:he he he he salam nafas khoda khafat kone chashm hendone ham mizaram

elham
ساعت2:21---28 آذر 1391
faghat khastam be niloofar joonam salam konam...

elham
ساعت2:20---28 آذر 1391


farzane
ساعت8:56---27 آذر 1391
دیری است این که رابطه ام با خدا کم است

چیزی میان سینه ی من گوئیا کم است

با کلبه ی سیاهی خود خو گرفته ام

ایمان من به پنجره یا نیست یا کم است...


amin
ساعت14:03---13 آذر 1391
تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم

nilofar
ساعت2:39---12 آذر 1391
gole manam esmhab raft ..! nemidonam koja raft ba ki raft ama Raft..

delam az hamin alan vasash tang shode پاسخ:سلام دووست گلم ناراحت نباش اگه اون واقعا دوست داشته باشه و بهت تعلق داشته باشه برميگرده ممنون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 2:21 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com